ייעוץ ארגוני
הייעוץ הארגוני יכלול שלושה שלבים: אבחון עסקי (ראיונות,תצפיות ושאלוים כגון וייסבורד, מקנזי, SWOT ...בהתאמה לעסק) , קביעת תהליך והטמעה.
התהליך אני משלב פיתוח מיומנויות של העסק בתחום שירות מיטבי, מכירות, ניהול, משא ומתן עסקי, ניהול פרויקט, תקשורת ארגונית, התאמת סגנונות התקשורת וסגנונות הניהול לביצוע התפקיד ועוד.
ליווי ואימון מנהלים - שמטרתי היא להכשיר בעלי התפקידים על מנת שידעו מה לעשות ולא לעשות בהמשך,בתהליך זה אני כולל אבחון הסגנון הניהולי ו או התקשורתי של בעל התפקיד וכלים חיונים להצלחה בתפקיד כגון תאום ציפיות עם המנהל, עבודת צוות ותקשורת, קביעת יעדים ריאליים, עבודה עם עמיתים, סגנונות תקשורת ועוד.
תהליך ייחודי לעסקים קטנים ,בינונים ומשפחתים המאפשר ליווי קצר וממוקד להגדלת האפקטיביות והמכירות תוך הכשרת בעלי העסקים לביצוע התהליכים בצורה עצמאית.